Smluvní podmínky
Smlouva o poskytnutí služby Power Up
kterou uzavírají
Transform Your Future s.r.o.
IČO: 018 46 400
se sídlem Jindřišská 901/5, 110 00 Praha
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 267789
zastoupena: Jana Emma Spodniaková, jednatelka
(dále jen „kouč, mentor“)
a
klient
krokem uzavření objednávky Klientem na internetových stránkách spodniakova.cz, ve formuláři fapi
(dále také jako „Klient“)
(Klient a Kouč, Mentor společně dále jen „strany“ či jednotlivě jako „strana“) uzavírají tuto Smlouvu o poradenské činnosti (dále jen “Smlouva“)
Předmětem smlouvy je poskytnutí vypracování písemného astro rozboru Power Up (na základě data narození, místa a času, které poskytne klient), online výkladu, a koláže s osobní fotkou a mentoringových služeb.
(dále jen „Smlouva“)
Čl. 1 – Předmět smlouvy
Kouč, mentor se zavazuje poskytnout Klientovi
- koučovací, mentoringové služby v rozsahu online konzultace se záznamem 1x 120min, záznam bude poskytnut nejpozději do 48 hod od proběhnutí
- dodání písemného byznys astro rozboru v.pdf v minimálním rozsahu 14 stran
- astro koláž s použitím fotky klientky, klient s užitím své fotografie tímto souhlasí
Koučování a mentorování vychází z toho (přesvědčení), že každý je jedinečný a každý má v sobě potenciál. Mentor pomáhá Klientovi objevit v něm to nejlepší a najít pro něj cestu šitou na míru osobnosti a situaci Klienta. Mentor je nestranný průvodce. Mentor využívá maximálně svých koučovacích dovedností k posunu Klienta směrem, který pojmenovává Klient. V zájmu Mentora i Klienta je, aby koučovací služby měly pro Klienta přínos.
Čl. 2 – Termíny
Koučovací setkání se uskuteční v předem dohodnutých termínech formou online setkání v aplikaci Zoom
Astro rozbor bude doručen v elektronické podobě na email klienta ve formátu pdf. do 3 týdnů od poskytnutí odpovědí v emailovém dotazníku, který obsahuje mimo jiné i přesné místo , čas a datum narození klienta.
Mentor i klient mohou v případě nenadálých událostí požádat sms. emailem o přesunutí termínu. Druhé straně musejí dát vědět minimálně 24 h předem, nárok na přesunutí termínu má každá ze smluvních stran pouze jednou. Jinak termín propadá.
Pokud se bez včasné omluvy (Čl. 2 odst. 2) Kouč nebo Klient na online schůzku nedostaví, termín setkání propadá. Pokud se nedostaví klient, nejpozději do 15min od začátku setkání, kouč účtuje celou cenu, jako kdyby setkání proběhlo. Pokud se nedostaví mentor, klient má nárok vybrat si náhradu plnění, nový termín.
Termín realizace je stanoven
- písemný rozbor pdf s koláží .png do 3 týdnů od poskytnutí dat
- online výklad a konzultace (přesný termín bude odsouhlasen oběma stranami, klient obdrží kalendář ve kterém si zarezervuje svůj čas , volné sloty jsou Po, Út, Stř mezi 9:00 - 16:00
- astro koláž obdrží do 5 dnů od online výkladu
Čl. 3 – Cena
Klient se zavazuje uhradit cenu uvedené služby předem na základě objednávky, a vystavené proforma faktury. V případě ukončení spolupráce se Klient zavazuje zaplatit již uskutečněné mentoringové setkání (pokud se strany nedohodnou jinak). Mentor se zavazuje vrátit cenu za setkání, na které se nedostavil, a to nejpozději do 30 dnů od dohody o ukončení spolupráce.
Čl. 4 – Povinnosti Kouče a práva Klienta
Mentor je vázán mlčenlivostí dle Etického kodexu. Mentor se zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které se dozví od Klienta během koučovacího setkání, pokud se Mentor s Klientem nedohodnou jinak. Mentor může anonymně sdílet zkušenosti z koučování (např. formou videí či článků), ale jen tak, aby nebylo zřejmé, koho se situace týká. Pokud Mentor zjistí, že by poskytování mentoringových služeb mohlo být ve střetu zájmu, je povinen spolupráci odmítnout či ukončit.
Čl. 5 – Ostatní ujednaní
Mentor dbá na ochranu osobních údajů Klienta dle platné legislativy.
Tato smlouva je uzavřena online vyplněním objednávky a uhrazením zálohové faktury.
Plnění této smlouvy nastává až po úhradě faktury.